Blog

Materiale tipărite pentru evenimente

Conferinta într-o lume tot mai conectată și interdependentă, companiile organizează din ce în ce mai multe evenimente care reflectă aria lor de interes și care le oferă șansa de a explora noi oportunități de business.

Materialele printate – un rol fundamental în organizarea și derularea unui eveniment

Conferinta într-o lume tot mai conectată și interdependentă, companiile organizează din ce în ce mai multe evenimente care reflectă aria lor de interes și care le oferă șansa de a explora noi oportunități de business.

Într-o lume tot mai conectată și interdependentă, companiile organizează din ce în ce mai multe evenimente care reflectă aria lor de interes și care le oferă șansa de a explora noi oportunități de business.

Promovarea acestor evenimente, într-un context extrem de aglomerat, care propune un număr mare de alternative, necesită o strategie completă, coerentă și care să atragă un public relevant. Promovarea online, alături de materialele asigurate de o  tipografie digitală, care oferă o înaltă calitate tehnică, sunt cele mai bune modalități de a genera vizibilitate pentru un eveniment.

Serviciile tipografice contribuie semnificativ la nevoia de promovare, de la procesul de teasing până la cele post eveniment și sunt o parte esențială din logistica oricărui eveniment. De la afișe personalizate sau calendare de birou, produsele pe care o tipografie digitală le oferă sunt numeroase și pot cuprinde:

Toate acestea reprezintă elemente foarte importante în derularea unui eveniment corporate, și, în egală măsură, contribuie la menținerea unei relații ulterioare între brand și participanți. Organizatorii trebuie să aleagă cu atenție materialele de print cele mai potrivite, astfel încât să maximizeze gradul de vizibilitate și să creeze un impact pozitiv asupra invitaților. În funcție de modul de execuție, acestea vor crea o atmosferă care este în concordanță cu ceea ce presupune un eveniment corporate. Cu ajutorul unor afișe personalizate se poate capta atenția mai multor tipuri de public, iar oferirea unor calendare de birou invitaților va readuce în prim-plan evenimentul chiar și după încheierea acestuia.

Pe lângă evenimentele corporate, un brand poate organiza un eveniment tematic sau poate participa în calitate de partener la o inițiativă, aceste acțiuni reprezentând o extraordinară modalitate de a crea o legătură cu noi clienți sau de a-i loializa pe cei deja existenți. În funcție de domeniul în care o companie activează, evenimentele pot lua diverse forme și pot comunica cu diferite categorii de public. Tendința constantă de a încerca să se acceseze noi audiență creează pentru o companie necesitatea de a adopta noi strategii de promovare. Un eveniment generează un puternic brand awareness, iar promovarea acestuia prin instrumente generate cu ajutorul unei tipografii digitale oferă numeroase avantaje pentru atragerea prospecților.

Utilizarea unui catalog poate fi de mare ajutor pentru a prezenta invitaților ce urmează să întâlnească în cadrul evenimentelor mai complexe sau de o durată mai îndelungată.

Materialele create de o tipografie digitală joacă un rol fundamental în evidențierea unui eveniment și în convingerea publicului să participe. Printr-o strategie de comunicare bine stabilită și printr-o execuție de înaltă calitate, un catalog poate crea o senzație de rafinament și profesionalism, care să acorde o notă distinctivă evenimentului.

Fie că se referă la evenimente de networking, activări de brand, prezența la festivaluri, inaugurări, lansări sau workshop-uri, o tipografie digitală oferă soluțiile necesare, adaptate pentru orice tip de eveniment și care vor contribui decisiv la atingerea indicatorilor de performanță.